Prędkość gry | 1 |
Prędkość jednostek | 1 |
Współczynnik produkcji surowców | 1 |
Generowanie wiosek barbarzyńskich | 700% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Generowanie wiosek bonusowych | 100% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Burzenie budynków | Aktywne |
Morale | Oparte na punktach |
Milisekundy | Aktywne |
Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
System badań | Prosty (niezbadane / zbadane) |
Kościół | Aktywne |
Wieża strażnicza | Aktywne |
System zadań | Aktywne |
Odznaczenia | Aktywne |
Rozwój wiosek barbarzyńskich | Aktywne (do 3000 punktów) |
Osady koczownicze | Osady koczownicze aktywne |
Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
Bonus nocny | Aktywny od 23:00 do 8:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami. |
Ochrona dla nowych graczy | 5 dni |
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | Nieaktywne |
Współczynnik blokady ataków | Aktywny, oparty na poziomie 40% pkt słabszego gracza |
Flagi | Aktywne |
Zbieractwo | Aktywne |
Farmienie | Aktywne |
Twierdza | Nieaktywne |
Limit członków plemienia | 40 |
Ataki na członków plemienia | Odbywają się jak normalne ataki |
Poziomy plemienia | Aktywne |
Zastępstwo | Aktywne |
Ograniczenia zastępstwa | Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni. |
Przesyłanie surowców | Aktywne, ograniczenie czasowe zależne od czasu rozpoczęcia gry przez danego gracza |
Wysyłanie wsparcia | Możliwe jest wspieranie wiosek spoza plemienia gracza |
Możliwość wyboru kierunku startu | Aktywne, przeniesienie obok przyjaciela możliwe |
Warunki zwycięstwa | Ograniczenia ataków będą stopniowo zmniejszane, aż do całkowitego usunięcia. Następnie ustawiony zostanie warunek zwycięstwa w postaci dominacji. |
Data rozpoczęcia | 18.10.23 13:00 |