Mapa Ranking

The Punisher is back

The Punisher is back
Punkty:3.154.635
Ranking:98
Pokonani przeciwnicy: 24.159.652 (156.)
Plemię: AKA*


Wioski (309) Współrzędne P.
((ZS))
403|584 9.835
-SGG-
402|585 9.835
-V-
397|594 9.656
0016 C
545|463 11.137
0016 E
547|464 11.481
0016 H
545|462 11.321
003 Punisher
377|654 10.838
004 Punisher
376|655 10.887
005 Punisher
379|656 11.335
009 Punisher
380|658 10.971
010
607|571 8.921
011 Punisher
378|658 11.311
012 Punisher
376|653 10.997
013 Punisher
379|653 10.997
014
607|572 9.078
014 Punisher
374|656 11.130
015
609|572 9.347
015 Punisher
379|659 11.130
020
607|573 8.815
0202
642|386 11.197
0203
641|386 11.137
0205
643|386 11.137
024 Punisher
378|661 11.130
0240 Osada koczowników
701|384 11.137
0243 Osada koczowników
705|380 11.137
0262
707|382 11.137
0264
706|381 11.147
0269
701|385 11.147
027 Punisher
378|652 10.887
0271
704|386 11.137
0273
703|384 10.912
039 Punisher
381|660 11.130
042 Punisher
381|661 11.130
=MDH=
404|582 9.738
C 001 =Skellige=
550|673 10.650
C 002 =Pontar=
549|673 10.495
C 003 =Korath=
549|672 10.838
C 004 =Narok=
551|671 10.495
C 005 =Creyden=
549|671 10.495
C 006 =Talgar=
552|670 10.495
C 007 =Malleore=
553|672 10.838
C 008 =Caingorn=
547|673 10.495
C 009
547|672 10.636
C 010
552|675 10.495
C 011
553|675 10.495
C 012
404|590 9.932
C 012
548|675 10.495
C 013
546|672 10.838
C 014
555|672 10.559
C 015
547|676 10.559
C 016
546|675 10.559
C 017
552|672 10.537
C 018
547|679 10.636
C 019
547|680 10.495
C 020
551|683 10.495
C 021
551|682 10.505
Ecio 048
331|635 10.311
Ecio 063
296|680 10.787
K53 SE
363|577 10.971
K53 Szlachcic Taran
397|589 9.835
K53 Szlachcic Taran
389|583 9.835
K53 Szlachcic Taran
394|589 9.845
K53 Szlachcic Taran
397|588 10.066
K53 Szlachcic Taran
394|591 9.976
K53 Szlachcic Taran
391|584 9.835
K53 Szlachcic Taran
397|592 9.701
K53 Szlachcic Taran
395|596 9.835
K53 Szlachcic Taran
389|597 9.847
K54 Szlachcic Taran
400|590 9.877
K63 NE
364|609 9.835
K63 NE
383|633 10.068
K63 NE
367|609 10.019
K63 NE
382|635 9.835
K63 NE
365|616 10.365
K63 NE
370|630 10.920
K63 NE
368|629 10.971
K63 NE
370|633 9.899
K63 NE
368|634 9.899
K63 NE
374|636 11.023
K63 NE
367|634 9.835
K63 NE
365|631 9.899
K63 NE
362|635 9.835
K63 NE
363|630 10.178
K63 NW
343|605 9.976
K63 NW
340|601 9.835
K63 NW
340|606 9.909
K63 NW
342|608 9.860
K63 NW
344|618 9.835
K63 NW
345|618 9.835
K63 NW
343|616 9.911
K63 NW
342|624 9.835
K63 NW
338|610 10.141
K63 NW
338|616 9.835
K63 NW
334|603 10.848
K63 NW
338|615 9.835
K63 NW
334|620 10.311
K63 NW
337|621 9.899
K63 NW
339|620 9.835
K63 NW
340|623 9.835
K63 NW
333|617 9.835
Pokaż wszystkie pozostałe 209 wiosek
Profil
Obraz
Tekst osobisty
Dwadzieścia lat ten chłopak miał
Gdy poznał grę "Plemiona"
Raczej w weekendy tylko grał
Raz atak, raz obrona...

Pewnego dnia napisał ktoś,
Koperta w wiadomościach...
"Zapraszam Cię, byś w grupie grał,
o dużych możliwościach"

Co szkodzi mi dołączyć tam?
-pomyślał chłopaczyna,
Lecz skąd mógł wiedzieć, że w tym dniu,
Nowego coś zaczyna...

Z tych kilku minut gry w tygodniu,
Zrobiły się godziny.
Powstało plemię, powstał cel.
Potęgi podwaliny.

Wciąż nowi ludzie, przyjaciele
To już nie tylko gra
Poczuł, że razem tworzą coś
Co kształt i duszę ma...

Przypomniał sobie co to honor,
Zdrada i brak godności.
Już wiedział komu ufać ma,
Kto wart jest lojalności.

Razem się śmiali, dzielili żal,
Nie tylko z wirtuala...
Poczuli moc, poczuli więź-
To jedność ją wyzwala.

Pytała matka: "Synu, po co wciąż,
Dzień w dzień grasz w te głupoty?"
Mamo to nie jest tylko gra,
Przyjaciel ma kłopoty!

Mijały dni, mijały lata,
Lecz pasja pozostała.
Pytanie: "Po co wciąż w to grasz?"
To żona je zadała...

Odpowiedź wciąż ta sama jest,
Choć lat minęło siedemnaście...
Gram nie dla siebie, zrozum to!
Przyjaciel jest w potrzebie!

W urodzin kolejnych wielki czas,
Kolejne zapytanie.
Tym razem córka - jego skarb,
Siedząc mu na kolanie,

Spytała: "Tato powiedz mi,
Bo mam dylemat spory...
Czy silny off to jest LK,
Czy robić też topory?"

Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 117 z plemieniem Hegemonia Ulanych Termoforów.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 137 z plemieniem Playerboy Sesame Street Squad.

 
Odznaczenia dzienne
1x Rabuś dnia

Zrabuj najwięcej surowców na tym świecie.

Najlepszy wynik: dnia 18.09.2024 (5.519.757 surowców)


1x Pomocnik dnia

Pokonaj jako wspierający najwięcej jednostek na tym świecie.

Najlepszy wynik: dnia 12.07.2024 (89.331 jednostek)


 
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Złoto - Poziom 4)

Splądruj surowce z innych wiosek 10.000 razy.


Przywódca (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj łącznie 20.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Złoto - Poziom 4)

Zrabuj łącznie 100.000.000 surowców.


Samobój (Złoto - Poziom 4)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10.000 jednostek.


Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)

Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.


Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)

Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.


Niszczyciel murów (Srebro - Poziom 3)

Zniszcz taranami 2.500 poziomów murów obronnych.


Pewny dowódca (Srebro - Poziom 3)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 500 razy.


Pogromca szlachty (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 100 szlachciców w bitwie.


Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.


Hetman (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj 25 innych graczy.


Podbój (Brąz - Poziom 2)

Podbij łącznie 50 wiosek.


Rzeźnik (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz całkowicie 250 wrogich armii.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Złoto - Poziom 4)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 360 dni.


Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)

Zawrzyj 15 przyjaźni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Kompania braci (Złoto - Poziom 4)

Posiadaj 10 rycerzy.


Krezus (Złoto - Poziom 4)

Wybij 50.000 złotych monet.


Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)

Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!


Architekt (Srebro - Poziom 3)

Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.


Zbieracz (Srebro - Poziom 3)

Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.


Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)

Dostań się do czołowej 5 kontynentu!


Najlepszy zdobywca (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 100 świata.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 11)

Graj w Plemiona przez 11 lat.


Bitwa o wieżę: Dowódca ataku!

Bądź liderem w rankingu ataku w momencie zakończenia bitwy.


Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)

Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Czarodziejskie Plemiona: Stały klient (Drewno - Poziom 1)

Odwiedź czarodziejską galerię 5 razy


Góra Bestii: Legendarny ekwipunek

Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.


Góra Bestii: Wyposażenie bohatera

Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.


Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)

Odkryj 2 różne wyspy.


Oblężenie zamku: Na linii frontu!

Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!

Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)

Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)

Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.


Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)

Wytwórz 40 przedmiotów.


Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 30 unikalnych przepisów.


Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 50% przeszkód.


Bitwa o barykady: Drapieżnik (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 50.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.


Strateg (Brąz - Poziom 2)

Przyznawane za wykonanie 10 podwójnych zmian.


Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)

Przyznawane za wygranie 20 rund.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 202

Świat 200

Świat 198

Świat 180

Świat 182

Świat 186

Świat 184

Świat 174

Świat 170

Świat 166

Świat 178

Arkadia 8

Świat 137

Świat 129

Świat 117

Świat 177

Arkadia 9

Świat 179

Świat 208