profesor2
profesor2
|
|
Punkty: | 430.993 |
Ranking: | 685 |
Pokonani przeciwnicy: |
5.244.978 (497.)
|
Plemię: |
|
Wioski (47) |
Współrzędne |
P. |
|
574|407 |
10.059 |
|
574|408 |
10.049 |
|
573|408 |
10.575 |
|
572|404 |
10.290 |
|
571|407 |
10.626 |
|
574|405 |
10.143 |
|
576|409 |
10.449 |
|
570|407 |
10.319 |
|
569|404 |
10.355 |
|
578|403 |
10.452 |
|
581|409 |
10.665 |
|
577|406 |
10.452 |
|
578|409 |
10.305 |
|
578|410 |
9.943 |
|
576|408 |
9.699 |
|
577|404 |
10.085 |
|
566|387 |
10.971 |
|
577|416 |
10.080 |
|
582|392 |
11.000 |
|
581|410 |
10.841 |
|
574|396 |
10.300 |
|
566|385 |
10.971 |
|
570|385 |
10.449 |
|
565|389 |
11.321 |
|
815|414 |
9.737 |
|
816|414 |
10.312 |
|
815|415 |
10.312 |
|
834|416 |
9.722 |
|
834|415 |
9.682 |
|
835|418 |
9.442 |
|
836|420 |
9.391 |
|
825|411 |
10.210 |
|
836|409 |
8.572 |
|
848|410 |
4.732 |
|
848|409 |
4.544 |
|
847|405 |
9.974 |
|
566|383 |
10.495 |
|
836|417 |
10.046 |
|
862|401 |
4.069 |
|
864|421 |
3.176 |
|
564|386 |
10.674 |
|
843|403 |
2.014 |
|
839|421 |
2.643 |
|
842|407 |
2.264 |
|
834|419 |
6.921 |
|
819|416 |
12.154 |
|
850|403 |
9.508 |
|
Odznaczenia bojowe
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Pogromca szlachty (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100 szlachciców w bitwie.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Pewny dowódca (Brąz - Poziom 2)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 100 razy.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)
Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Kompania braci (Srebro - Poziom 3)
Posiadaj 8 rycerzy.
Krezus (Srebro - Poziom 3)
Wybij 5.000 złotych monet.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Zbieracz (Srebro - Poziom 3)
Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 11)
Graj w Plemiona przez 11 lat.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o barykady: Detektyw (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 75% przeszkód.
Bitwa o wieżę: Dowódca ataku!
Bądź liderem w rankingu ataku w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Czarodziejskie Plemiona: Stały klient (Drewno - Poziom 1)
Odwiedź czarodziejską galerię 5 razy
Góra Bestii: Legendarny ekwipunek
Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Srebro - Poziom 3)
Odkryj 3 różne wyspy.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 30 unikalnych przepisów.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Strateg (Srebro - Poziom 3)
Przyznawane za wykonanie 20 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|