Mapa Ranking

Damianzw

Damianzw
Punkty:149.281
Ranking:1199
Pokonani przeciwnicy: 1.450.322 (832.)
Plemię: -U*C-


Wioski (20) Współrzędne P.
Bobrowiec
428|799 7.829
Bystra
433|802 7.359
Cubryna
427|813 8.041
Kasprowy wierch
434|804 8.032
Kopieniec wielki
430|813 2.486
Kościelec
425|805 4.857
Krzyżne
428|811 9.561
Lodowy szczyt
431|800 9.028
Małołączniak
428|810 2.939
Nosal
429|802 8.622
Ostry rochacz
429|816 9.488
Płaczliwy rochacz
428|812 9.370
Płn
408|784 4.450
Rakoń
430|802 8.112
Rysy
426|813 8.197
Sarnia skała
432|804 5.607
Turbacz
426|812 8.293
Wołowiec
430|797 8.906
Wysoka
425|813 8.534
Zawrat
427|810 9.570
Profil
Obraz
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Grabieżca (Brąz - Poziom 2)

Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.


Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.


Pewny dowódca (Brąz - Poziom 2)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 100 razy.


Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj szlachcica w bitwie.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)

Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.


Mentor (Drewno - Poziom 1)

Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.


Zdobywca kontynentu (Złoto - Poziom 4)

Dostań się do czołowej 1 kontynentu!


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)

Wymień towary na rynku 100 razy.


Kompania braci (Brąz - Poziom 2)

Posiadaj 4 rycerzy.


Krezus (Brąz - Poziom 2)

Wybij 500 złotych monet.


Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.


Poza czasem (Drewno - Poziom 1)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 11)

Graj w Plemiona przez 11 lat.


Morza Fortuny: Odkrywca (Srebro - Poziom 3)

Odkrycie 30 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Drewno - Poziom 1)

Odkryj 1 wyspę.


Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 50% przeszkód.


Bitwa o barykady: Drapieżnik (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj 10.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)

Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Drewno - Poziom 1)

Zdobądź 3.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 177

Arkadia 8

Świat 198

Świat 201

Arkadia 9

Świat 168

Świat 173

Świat 182

Świat 162

Świat 169

Świat 180

Świat 191

Świat 204

Special 28

Świat 164

Świat 165

Świat 167