Sir lechman
Sir lechman
|
|
Punkty: | 443.372 |
Ranking: | 675 |
Pokonani przeciwnicy: |
3.827.514 (592.)
|
Plemię: |
+ZRO+
|
Wioski (46) |
Współrzędne |
P. |
|
386|196 |
10.029 |
|
441|211 |
9.717 |
|
431|204 |
9.750 |
|
428|196 |
10.019 |
|
437|215 |
10.019 |
|
441|215 |
10.019 |
|
440|217 |
9.740 |
|
440|213 |
9.750 |
|
429|207 |
11.550 |
|
433|208 |
10.019 |
|
441|216 |
9.740 |
|
436|209 |
9.750 |
|
427|207 |
11.540 |
|
433|206 |
11.550 |
|
519|197 |
5.496 |
|
443|204 |
9.750 |
|
434|210 |
9.845 |
|
418|206 |
9.740 |
|
432|205 |
10.019 |
|
432|200 |
9.740 |
|
418|205 |
10.019 |
|
519|198 |
2.934 |
|
512|197 |
10.029 |
|
418|202 |
9.750 |
|
423|197 |
11.705 |
|
420|199 |
11.881 |
|
431|197 |
11.069 |
|
421|200 |
9.843 |
|
429|202 |
7.141 |
|
430|196 |
10.019 |
|
421|203 |
9.740 |
|
423|201 |
7.128 |
|
429|195 |
9.750 |
|
382|195 |
8.842 |
|
379|193 |
10.019 |
|
379|191 |
9.750 |
|
380|194 |
9.740 |
|
381|191 |
9.740 |
|
369|177 |
10.019 |
|
378|185 |
9.750 |
|
372|184 |
9.750 |
|
370|178 |
9.750 |
|
369|174 |
8.455 |
|
371|170 |
8.729 |
|
368|173 |
10.019 |
|
438|212 |
10.019 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Arkadia z plemieniem Jeźdzcy Bez Głowy-Wandale.
Odznaczenia bojowe
Samobój (Złoto - Poziom 4)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10.000 jednostek.
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Pogromca szlachty (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100 szlachciców w bitwie.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Udana rezerwacja (Brąz - Poziom 2)
Podbij 25 zarezerwowanych wiosek.
Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Kompania braci (Złoto - Poziom 4)
Posiadaj 10 rycerzy.
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 11)
Graj w Plemiona przez 11 lat.
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)
Odkryj 2 różne wyspy.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 40 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|