Mapa Ranking

Sir polanie

Sir polanie
Punkty:12.386
Ranking:2352
Pokonani przeciwnicy: 19.171 (2460.)
Plemię:


Wioski (2) Współrzędne P.
polanie
149|488 12.206
polanie 2
122|474 180
Odznaczenia bojowe
Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Przywódca (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Drewno - Poziom 1)

Zrabuj łącznie 500 surowców.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Mentor (Drewno - Poziom 1)

Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.


 
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)

Wymień towary na rynku 500 razy.


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Król punktów (Brąz - Poziom 2)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)

Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!


Bibliotekarz (Drewno - Poziom 1)

Znajdź 3 unikalne manuskrypty.


Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.


Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 100 kontynentu!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 11)

Graj w Plemiona przez 11 lat.


Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!

Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)

Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 183

Arkadia 5

Arkadia 6

Arkadia 7

Arkadia 8

Arkadia 9

Świat 201

Świat 170