Boje Sie
Boje Sie
|
|
Punkty: | 206.009 |
Ranking: | 1004 |
Pokonani przeciwnicy: |
236.972 (1602.)
|
Plemię: |
-S-E-
|
Wioski (31) |
Współrzędne |
P. |
|
708|734 |
12.476 |
|
709|733 |
12.154 |
|
709|734 |
12.154 |
|
705|733 |
12.154 |
|
724|763 |
12.335 |
|
724|764 |
12.168 |
|
724|762 |
9.491 |
|
727|763 |
12.154 |
|
728|767 |
10.309 |
|
721|766 |
11.911 |
|
731|764 |
11.819 |
|
720|760 |
7.549 |
|
701|802 |
6.027 |
|
701|806 |
7.131 |
|
727|780 |
5.951 |
|
733|764 |
7.063 |
|
733|768 |
5.789 |
|
733|777 |
5.176 |
|
734|766 |
9.930 |
|
706|803 |
4.103 |
|
701|804 |
3.916 |
|
717|787 |
5.946 |
|
706|811 |
1.783 |
|
703|803 |
1.542 |
|
699|802 |
1.447 |
|
703|807 |
959 |
|
716|811 |
759 |
|
699|803 |
701 |
|
706|808 |
573 |
|
714|811 |
334 |
|
707|812 |
205 |
|
Odznaczenia bojowe
Hetman (Złoto - Poziom 4)
Zaatakuj 250 innych graczy.
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Przywódca (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.
Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.
Odznaczenia społeczne
Edukacja
Wyedukowany jako uczeń Samanta x Cyferka.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Zdobywca kontynentu (Złoto - Poziom 4)
Dostań się do czołowej 1 kontynentu!
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Odznaczenia inne
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)
Odkryj 2 różne wyspy.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Brąz - Poziom 2)
Zdobądź 5.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)
Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|