Sir aleksander wielki 27
Sir aleksander wielki 27
|
|
Punkty: | 8.682 |
Ranking: | 2647 |
Pokonani przeciwnicy: |
7.719 (2646.)
|
Plemię: |
J.A.
|
Wioski (2) |
Współrzędne |
P. |
|
593|851 |
588 |
|
589|848 |
8.094 |
|
Odznaczenia bojowe
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Edukacja
Wyedukowany jako uczeń =wojciech=.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Bibliotekarz (Drewno - Poziom 1)
Znajdź 3 unikalne manuskrypty.
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Poziom rycerza (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 5.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Brąz - Poziom 2)
Zdobądź 5.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|