Gurru
Gurru
|
|
Punkty: | 10.403 |
Ranking: | 2487 |
Pokonani przeciwnicy: |
48.622 (2205.)
|
Plemię: |
=K=
|
Wioski (5) |
Współrzędne |
P. |
|
698|810 |
1.011 |
|
696|809 |
467 |
|
696|811 |
1.354 |
|
698|808 |
183 |
|
697|808 |
7.388 |
|
Odznaczenia bojowe
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)
Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Edukacja
Wyedukowany jako uczeń Rox..
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Człowiek interesu (Drewno - Poziom 1)
Wymień towary na rynku 10 razy.
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|