Andedu
Andedu
|
|
Punkty: | 8.227 |
Ranking: | 2693 |
Pokonani przeciwnicy: |
26.662 (2381.)
|
Plemię: |
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
640|554 |
8.227 |
|
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)
Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Architekt (Drewno - Poziom 1)
Zbuduj lub rozbuduj 10 budynków!
Bibliotekarz (Drewno - Poziom 1)
Znajdź 3 unikalne manuskrypty.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Drewno - Poziom 1)
Graj w Plemiona przez 1 rok.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Morza Fortuny: Odkrywca (Srebro - Poziom 3)
Odkrycie 30 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Drewno - Poziom 1)
Odkryj 1 wyspę.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|