sir alec
sir alec
|
|
Punkty: | 146.169 |
Ranking: | 515 |
Pokonani przeciwnicy: |
76.083.609 (97.)
|
Plemię: |
W.S
|
Wioski (14) |
Współrzędne |
P. |
|
638|846 |
10.484 |
|
649|841 |
10.505 |
|
647|841 |
10.495 |
|
648|837 |
10.321 |
|
655|851 |
12.164 |
|
652|856 |
10.495 |
|
661|848 |
10.262 |
|
649|860 |
10.141 |
|
648|853 |
10.505 |
|
634|868 |
9.825 |
|
652|853 |
10.160 |
|
651|860 |
10.492 |
|
654|860 |
10.160 |
|
658|850 |
10.160 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 49 z plemieniem Wrocław/Camelot.
Odznaczenia dzienne
1x Obrońca dnia
Pokonaj jako obrońca najwięcej jednostek na tym świecie.
Najlepszy wynik: dnia 09.12.2024 (191.738 jednostek)
Odznaczenia bojowe
Pogromca szlachty (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 500 szlachciców w bitwie.
Pogromca zwiadowców (Złoto - Poziom 4)
Odeprzyj 500 ataków zwiadowców.
Przywódca (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj łącznie 20.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Złoto - Poziom 4)
Zrabuj łącznie 100.000.000 surowców.
Rzeźnik (Złoto - Poziom 4)
Zniszcz całkowicie 2.500 wrogich armii.
Samobój (Złoto - Poziom 4)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10.000 jednostek.
Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)
Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Hetman (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj 100 innych graczy.
Niszczyciel murów (Srebro - Poziom 3)
Zniszcz taranami 2.500 poziomów murów obronnych.
Pewny dowódca (Srebro - Poziom 3)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 500 razy.
Podbój (Srebro - Poziom 3)
Podbij łącznie 500 wiosek.
Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.
Ofiara
Zostań podbity w ciągu tygodnia po skończeniu się Twojej ochrony początkowej.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.
Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)
Zawrzyj 15 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Kompania braci (Złoto - Poziom 4)
Posiadaj 10 rycerzy.
Krezus (Złoto - Poziom 4)
Wybij 50.000 złotych monet.
Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)
Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)
Dostań się do czołowej 5 kontynentu!
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 14)
Graj w Plemiona przez 14 lat.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o barykady: Masz już go?
Bądź liderem dziennego rankingu na koniec dnia wydarzenia.
Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 50% przeszkód.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Góra Bestii: Myśliwy (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 5 bestii w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)
Odkryj 2 różne wyspy.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Mistrz kart (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wygranie 40 rund.
Strateg (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wykonanie 10 podwójnych zmian.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Drewno - Poziom 1)
Wytwórz 10 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Drewno - Poziom 1)
Znajdź 10 unikalnych przepisów.
Odznaczenia na innych światach
|
|