Mapa Ranking

Jacio II

Jacio II
Punkty:74.466
Ranking:618
Pokonani przeciwnicy: 36.610.181 (204.)
Plemię: Ai N


Wioski (8) Współrzędne P.
00042
835|675 9.925
196
810|662 9.171
197
785|679 8.991
265
833|673 9.171
281
815|710 9.171
@260 Rejon Gniewu
789|726 9.171
@274 Rejon Gniewu
794|721 9.121
Wioska barbarzyńska
792|718 9.745
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 88 z plemieniem ABC Night!.

 
Odznaczenia bojowe
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.


Przywódca (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj łącznie 20.000.000 wrogich jednostek.


Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)

Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.


Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)

Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.


Grabieżca (Srebro - Poziom 3)

Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.


Pogromca szlachty (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 100 szlachciców w bitwie.


Pogromca zwiadowców (Srebro - Poziom 3)

Odeprzyj 250 ataków zwiadowców.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.


Hetman (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj 25 innych graczy.


Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.


Podbój (Brąz - Poziom 2)

Podbij łącznie 50 wiosek.


Rzeźnik (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz całkowicie 250 wrogich armii.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.


Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)

Zawrzyj 15 przyjaźni.


 
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Kompania braci (Złoto - Poziom 4)

Posiadaj 10 rycerzy.


Krezus (Złoto - Poziom 4)

Wybij 50.000 złotych monet.


Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)

Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!


Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.


Architekt (Srebro - Poziom 3)

Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Poza czasem (Srebro - Poziom 3)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 2.000 razy!


Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.


Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)

Dostań się do czołowej 5 kontynentu!


Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)

Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)

Graj w Plemiona przez 15 lat.


Bitwa o barykady: Detektyw (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj 100% przeszkód.


Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.


Bitwa o barykady: Masz już go?

Bądź liderem dziennego rankingu na koniec dnia wydarzenia.


Bitwa o wieżę: Dowódca ataku!

Bądź liderem w rankingu ataku w momencie zakończenia bitwy.


Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)

Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Góra Bestii: Legendarny ekwipunek

Ubierz swojego bohatera w przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku.


Góra Bestii: Wyposażenie bohatera

Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.


Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.


Mistrz kart (Złoto - Poziom 4)

Przyznawane za wygranie 80 rund.


Strateg (Złoto - Poziom 4)

Przyznawane za wykonanie 30 podwójnych zmian.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Srebro - Poziom 3)

Odkryj 3 różne wyspy.


Oblężenie zamku: Na linii frontu!

Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)

Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)

Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.


Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)

Wytwórz 40 przedmiotów.


Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 40 unikalnych przepisów.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 88

Świat 114

Świat 116

Świat 140

Świat 155

Świat 165

Świat 185

Świat 192

Świat 198

Świat 201

Świat 205

Świat 66

Arkadia 11

Arkadia 3

Arkadia 4

Arkadia 5

Arkadia 6

Arkadia 7

Arkadia 8

Świat 105

Świat 214