Mapa Ranking

NIKER

NIKER
Punkty:236.493
Ranking:939
Pokonani przeciwnicy: 2.520.372 (629.)
Plemię: -U,C-


Wioski (21) Współrzędne P.
Buszek 1
803|442 10.030
Buszek 2
804|442 10.436
Buszek 3
801|442 9.933
Maczu 1
804|429 9.895
Maczu 2
805|432 10.362
Maszek 1
797|454 11.321
Maszek 2
795|455 10.985
Maszek 3
796|458 10.114
Maszek 4
793|450 12.154
Maszek 5
792|457 11.550
Maszek 6
790|449 11.013
Topek 01
764|436 12.164
Topek 02
764|437 12.154
Topek 03
764|438 10.393
Topek 04
763|438 12.154
Topek 05
762|439 12.154
Topek 06
767|435 11.321
Topek 07
764|434 12.154
Topek 08
760|433 11.824
Topek 09
773|429 12.168
Topek 10
772|447 12.214
Profil
Obraz
Tekst osobisty
Dawne Światy:










Odznaczenia bojowe
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)

Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.


Grabieżca (Srebro - Poziom 3)

Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.


Pewny dowódca (Srebro - Poziom 3)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 500 razy.


Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Hetman (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj 25 innych graczy.


Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.


Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.


Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)

Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.


 
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)

Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.


Ukochany druh (Srebro - Poziom 3)

Zawrzyj 50 przyjaźni.


Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Zbieracz (Srebro - Poziom 3)

Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Kompania braci (Brąz - Poziom 2)

Posiadaj 4 rycerzy.


Krezus (Brąz - Poziom 2)

Wybij 500 złotych monet.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.


Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 30 kontynentu!


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 14)

Graj w Plemiona przez 14 lat.


Bitwa o barykady: Detektyw (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj 100% przeszkód.


Bitwa o barykady: Drapieżnik (Złoto - Poziom 4)

Pokonaj 180.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.


Bitwa o barykady: Masz już go?

Bądź liderem dziennego rankingu na koniec dnia wydarzenia.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Srebro - Poziom 3)

Odkryj 3 różne wyspy.


Oblężenie zamku: Na linii frontu!

Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!

Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!

Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)

Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)

Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Brąz - Poziom 2)

Zakręć kołem 10 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 197

Świat 198

Świat 179

Świat 161

Świat 159

Świat 195

Świat 196

Świat 199

Świat 200

Świat 201

Świat 203

Special 28

Arkadia 7

Świat 162

Świat 163

Świat 202

Świat 204

Świat 77

Świat 164

Świat 176

Świat 52

Świat 190

Świat 55