Mapa Ranking

ABERMONA

ABERMONA
Punkty:157.165
Ranking:1175
Pokonani przeciwnicy: 1.546.209 (814.)
Plemię: W+K~


Wioski (20) Współrzędne P.
004
779|566 7.503
022.OSADA
777|556 9.238
AA1
699|472 9.149
AA2
698|471 8.347
AA3
698|473 8.274
AA4
706|472 7.684
AAA
705|472 9.871
AAo
841|524 5.406
Agula pozdrawia
781|556 9.405
BOB1
773|553 6.300
BOB10
691|468 8.418
BOB2
778|557 6.563
BOB3
777|560 6.848
BOB4
770|540 8.941
BOB5
772|553 5.362
BOB7
843|529 4.973
BOB8
774|556 6.894
BOB9
774|555 6.850
MOBM2
767|540 9.856
MOBMI
685|476 11.283
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)

Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.


Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.


Hetman (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj 25 innych graczy.


Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.


Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)

Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.


Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)

Dostań się do czołowej 5 kontynentu!


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Kompania braci (Brąz - Poziom 2)

Posiadaj 4 rycerzy.


Krezus (Brąz - Poziom 2)

Wybij 500 złotych monet.


Poza czasem (Drewno - Poziom 1)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)

Graj w Plemiona przez 15 lat.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Góra Bestii: Wyposażenie bohatera

Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.


Góra Bestii: Myśliwy (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 2 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)

Odkryj 2 różne wyspy.


Oblężenie zamku: Na linii frontu!

Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)

Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)

Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.


Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 50% przeszkód.


Bitwa o barykady: Drapieżnik (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 50.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.


Strateg (Brąz - Poziom 2)

Przyznawane za wykonanie 10 podwójnych zmian.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 189

Świat 193

Arkadia 7

Arkadia 8

Świat 173

Świat 178

Świat 171

Świat 194