ABERMONA
ABERMONA
|
|
Punkty: | 207.850 |
Ranking: | 1024 |
Pokonani przeciwnicy: |
2.892.678 (674.)
|
Plemię: |
K.C
|
Wioski (24) |
Współrzędne |
P. |
|
779|566 |
7.503 |
|
777|556 |
9.238 |
|
699|472 |
9.149 |
|
698|471 |
8.347 |
|
698|473 |
8.274 |
|
706|472 |
7.684 |
|
705|472 |
9.871 |
|
777|554 |
11.395 |
|
841|524 |
6.021 |
|
781|556 |
9.436 |
|
773|553 |
6.498 |
|
691|468 |
8.418 |
|
778|557 |
6.563 |
|
777|560 |
6.848 |
|
770|540 |
8.941 |
|
772|553 |
5.862 |
|
774|556 |
7.092 |
|
774|555 |
7.048 |
|
767|540 |
9.856 |
|
685|476 |
11.283 |
|
773|549 |
10.170 |
|
848|564 |
9.822 |
|
729|520 |
10.995 |
|
777|555 |
11.536 |
|
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)
Dostań się do czołowej 5 kontynentu!
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)
Graj w Plemiona przez 15 lat.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 2 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)
Odkryj 2 różne wyspy.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)
Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 20 unikalnych przepisów.
Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 50% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 50.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Strateg (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wykonanie 10 podwójnych zmian.
Odznaczenia na innych światach
|
|