czmiel2
czmiel2
|
|
Punkty: | 84.922 |
Ranking: | 1487 |
Pokonani przeciwnicy: |
251.611 (1578.)
|
Plemię: |
W+K~
|
Wioski (8) |
Współrzędne |
P. |
|
747|467 |
11.140 |
|
746|469 |
10.971 |
|
745|466 |
10.503 |
|
749|468 |
10.728 |
|
750|466 |
10.252 |
|
752|476 |
10.368 |
|
761|465 |
9.218 |
|
753|476 |
11.742 |
|
Odznaczenia bojowe
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Przywódca (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.
Śmierć bohatera (Brąz - Poziom 2)
Podczas wspierania innych wiosek strać 7.500 swoich jednostek.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)
Graj w Plemiona przez 15 lat.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Strateg (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wykonanie 10 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Bitwa o barykady: Detektyw (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 25% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 10.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Morza Fortuny: Odkrywca (Drewno - Poziom 1)
Odkrycie 10 regionów.
Odznaczenia na innych światach
|
|