Madaz
Madaz
|
|
Punkty: | 9.100 |
Ranking: | 2624 |
Pokonani przeciwnicy: |
64.139 (2106.)
|
Plemię: |
|
Wioski (2) |
Współrzędne |
P. |
|
844|353 |
8.817 |
|
843|355 |
283 |
|
Odznaczenia bojowe
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Drewno - Poziom 1)
Zrabuj łącznie 500 surowców.
Odznaczenia rozwoju
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Architekt (Drewno - Poziom 1)
Zbuduj lub rozbuduj 10 budynków!
Bibliotekarz (Drewno - Poziom 1)
Znajdź 3 unikalne manuskrypty.
Człowiek interesu (Drewno - Poziom 1)
Wymień towary na rynku 10 razy.
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)
Graj w Plemiona przez 15 lat.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|