skorpion 666
skorpion 666
|
|
Punkty: | 350.828 |
Ranking: | 742 |
Pokonani przeciwnicy: |
3.831.684 (496.)
|
Plemię: |
Mrok
|
Wioski (48) |
Współrzędne |
P. |
|
738|691 |
10.295 |
|
745|694 |
7.229 |
|
744|698 |
8.877 |
|
745|695 |
9.327 |
|
745|698 |
8.009 |
|
749|690 |
1.725 |
|
743|701 |
8.334 |
|
752|688 |
1.653 |
|
746|689 |
10.190 |
|
749|688 |
10.202 |
|
754|680 |
7.882 |
|
746|699 |
10.190 |
|
750|691 |
1.867 |
|
748|690 |
7.629 |
|
751|687 |
7.989 |
|
745|687 |
7.184 |
|
754|688 |
7.056 |
|
757|685 |
10.190 |
|
750|688 |
5.795 |
|
739|696 |
5.649 |
|
749|706 |
4.503 |
|
748|705 |
4.755 |
|
751|709 |
6.027 |
|
749|707 |
3.546 |
|
746|694 |
7.947 |
|
735|692 |
10.190 |
|
753|688 |
10.196 |
|
757|689 |
10.196 |
|
758|693 |
6.019 |
|
757|679 |
3.956 |
|
758|680 |
4.515 |
|
757|680 |
4.513 |
|
782|695 |
2.290 |
|
761|686 |
1.575 |
|
751|693 |
9.827 |
|
748|706 |
10.233 |
|
754|693 |
8.161 |
|
745|689 |
10.253 |
|
747|690 |
10.221 |
|
755|692 |
6.138 |
|
755|694 |
8.276 |
|
759|691 |
7.730 |
|
760|692 |
9.714 |
|
759|693 |
4.237 |
|
749|684 |
9.980 |
|
751|684 |
11.943 |
|
758|691 |
6.418 |
|
742|696 |
10.197 |
|
Odznaczenia bojowe
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Pogromca szlachty (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100 szlachciców w bitwie.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)
Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Hetman (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj 10 innych graczy.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Ofiara
Zostań podbity w ciągu tygodnia po skończeniu się Twojej ochrony początkowej.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Krezus (Brąz - Poziom 2)
Wybij 500 złotych monet.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 16)
Graj w Plemiona przez 16 lat.
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Srebro - Poziom 3)
Odkryj 3 różne wyspy.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|