Mapa Ranking

mily90-90

mily90-90
Punkty:238.042
Ranking:961
Pokonani przeciwnicy: 787.689 (1130.)
Plemię: -HiT-


Wioski (21) Współrzędne P.
0001
373|724 12.214
0002
373|723 12.204
0003
373|722 12.196
0004
375|721 12.154
0005
369|722 12.154
0006
372|722 12.204
0007
370|723 12.196
0008
372|727 12.154
0009
371|726 12.196
0010
354|778 12.154
0011
351|777 12.164
0012
343|772 12.164
0013
323|819 6.803
0014
349|724 12.214
0015
344|718 12.214
0016
353|718 12.206
0017
346|720 12.196
0018
312|706 8.098
0019
314|713 10.035
0020
316|713 10.439
0021
309|741 7.683
Odznaczenia bojowe
Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Przywódca (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.


Grabieżca (Drewno - Poziom 1)

Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.


Hetman (Drewno - Poziom 1)

Zaatakuj 10 innych graczy.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj szlachcica w bitwie.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.


Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)

Zawrzyj 15 przyjaźni.


Mentor (Drewno - Poziom 1)

Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.


 
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Kompania braci (Brąz - Poziom 2)

Posiadaj 4 rycerzy.


Krezus (Brąz - Poziom 2)

Wybij 500 złotych monet.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 30 kontynentu!


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 16)

Graj w Plemiona przez 16 lat.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)

Odkrycie 40 regionów.


Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Srebro - Poziom 3)

Odkryj 3 różne wyspy.


Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)

Wytwórz 40 przedmiotów.


Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 40 unikalnych przepisów.


Bitwa o barykady: Detektyw (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 50% przeszkód.


Bitwa o barykady: Drapieżnik (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 50.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)

Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Drewno - Poziom 1)

Zdobądź 3.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


 
Odznaczenia na innych światach
Arkadia 7

Arkadia 4

Arkadia 2

Świat 103

Świat 106

Świat 151

Świat 185

Arkadia 5

Arkadia 6

Arkadia 8

Arkadia 9

Świat 197

Świat 200

Świat 52

Special 28

Świat 167

Świat 173

Świat 189